W miniony weekend (17-18 września) odbył się ostatni etap kolarskich zmagań w ramach tegorocznego cyklu Milko Mazury MTB. Sponsorem tytularnym przedsięwzięcia niezmiennie była marka Milko, która zachęca Polaków do aktywnego i zdrowego stylu życia. W tym sezonie blisko 3 000 pasjonatów kolarstwa przemierzało niezwykle malownicze tereny Warmii i Mazur, odwiedzając 2 województwa i łącznie 10 miast, w tym debiutujące Stare Jabłonki oraz Kwidzyn w województwie pomorskim.
Za nami już siódma edycja jednej z największych kolarskich imprez sportowych, organizowanych w Polsce północno-wschodniej. W tym roku zarówno zawodowcy, jak i amatorzy wytrwale ścigali się na czterech różnych dystansach – PRO, EXPERT, HOBBY, a także FUN. Zróżnicowanie tras pod względem długości i trudności dostarczało dodatkowych emocji, a rozlokowanie ich w tak pięknej części naszego kraju, napawało optymizmem zarówno zawodników, jak i szerokie grono kibiców. W tegorocznej odsłonie wydarzenia zadebiutował dystans Electofun EBike Race, stworzony z myślą o fanach rowerów elektrycznych. Jest to jedyny cykliczny wyścig tego typu w Polsce.
Jesteśmy niezwykle dumni, że jako SM Mlekpol – producent marki Milko i Łaciate Junior, sponsor tytularny wydarzenia, możemy wspierać i promować aktywność fizyczną wśród dorosłych, a także dzieci i młodzieży. Marka Milko od lat popularyzuje zdrowy i aktywny styl życia – jest to dla nas wartość nadrzędna. Wraz z organizatorami przedsięwzięcia dołożyliśmy wszelkich starań, by to kolarskie święto i tym razem spełniło oczekiwania uczestników i kibiców, dostarczając im emocji pełnych ducha sportowej rywalizacji – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Mlekpol Team nie zawiódł
W tegorocznym Milko Mazury MTB drużyna Mlekpolu może pochwalić się świetnymi wynikami. W generalnej klasyfikacji drużyn Mlekpol uzyskał znakomity rezultat – zajął trzecie miejsce, tym samym pokonując pozostałe 40 zespołów. Nie zabrakło również sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Igor Kubacki zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej dystansu PRO, w kategorii Open mężczyzn, Katarzyna Salik zajęła drugie miejsce w klasyfikacji EXPERT, w kategorii Open kobiet, natomiast pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, zwyciężył w kategorii EM5.
Łaciate Junior wspiera kolarską pasję wśród najmłodszych
Milko Mazury MTB to znakomita propozycja zarówno dla doświadczonych kolarzy, jak i osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rywalizacją sportową na dwóch kółkach. Głównym zmaganiom kolarskim towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich. Dzieci w wieku szkolnym mogły zmierzyć się z adeptami szkółek kolarskich. Regularnie na starcie stawało ok. 100 młodych dobrze rokujących zawodników. Dodatkowo współpraca marki Łaciate i Strider pozwoliła przygotować również niesamowitą atrakcję dla przedszkolaków. Dzieci mogły przez dwa dni brać udział w warsztatach i zmierzyć się w rywalizacji z innymi uczestnikami.
Kolarskie zmagania to znakomity sposób na spędzenie czasu nie tylko aktywnie, ale przede wszystkim rodzinnie. Serwowane podczas zawodów produkty Milko oraz Łaciate dodawały energii zawodnikom, a ich bliskim towarzyszyły w aktywnym kibicowaniu.
Do zobaczenia w następnym sezonie!
Zakończyliśmy Milko Mazury MTB 2022. Rozegraliśmy dziesięć dwudniowych etapów. Imponująca frekwencja i pozytywne opinie zawodników, a także ich rodzin udowodniły, że to był bardzo dobry sezon — mówi Arkadiusz Cała, organizator Milko Mazury MTB. – Wszystkich miłośników kolarstwa górskiego zapraszam na Mazury już w przyszłym roku. Już nie możemy doczekać się sezonu 2023! Wszelkie informacje organizacyjne oraz szczegółowe wyniki cyklu znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl — dodaje.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/cykl-milko-mazury-mtb-ukonczony-podsumowanie-sezonu-2022